Pře

Letos z jara jsme měli včely za domem v punkovém paketu

OPYLařsky nadivoko

IMG_4193

Paket to byl mrzký

Sám jsem si ho dělal a dost věcí jsem podcenil

Prostě nejsem tesař ani truhlář a hřebík jsem nepoužil

I tak vše fungovalo báječně

Stačilo včelám v dubnu udělat místo a čekat na roj

Jenže mě popad amok

Chtěl jsem změnu

Včely jsem přemetl do DKo

 

IMG_4198

Prostě ve mě zvítězil včelař

Ten co ví že včely lze přemést

Přesypat

Přelarvit

přeléčit

převést

převěsit…

IMG_4201

Včelám se v novém moc nelíbilo

Za pár dní odletěly

Pokud to od nich měla být nápověda

Tak bych jí chápal takto

My včely nejsme moc zvědavé na věčné šíbování z bedny do bedny

Nechte nás kde jsme prosím

 

IMG_4661

To byl začátek mojí nevrlosti na všechna ta pracná a upatlaná převádění z rámkové míry pana Adamce K39 na LANG a zpět

Na všechna ta přemetání

Na všechna ta pře

IMG_4664

 

 

FullSizeRender_1

Věrně Václav

 

 

 

 

 

 

 

 

 

