Chemie?

Přišel mi moc pěkný níž Email

 Dobrý den pan Smolíku,

našel jsem Vaše stránky o včelaření a také knihu Včely jinak, a to mě inspirovalo k tomu se do toho konečně pustit.
Prošel jsem včelařským kurzem ve včelařském učilišti v Nasavrkách, kde jsme probrali základy o včelkách a jejich chovu v nástavcích. Tento chov mě svou složitostí „znechutil“  a říkal jsem si, že to vzdám.
Nyní jsem ale odhodlán se do toho znovu pustit, protože mě včely fascinují a vidím, že to jde dělat pohodověji. Sháním maximum informací, a proto Vám píšu.
Chtěl bych se Vás zeptat na to, jak řešíte léčení, které je ze zákona (http://www.vcelky.cz/legislativa.htm) povinné. Mám strejdu, který je aktivní v ČSV – je tím, kdo dává v našem okrsku léčiva. Mě se ale včely nechce preventivně léčit léky, které jsou toxické. Vím, jak je člověku, který celý den aplikuje léčiva včelám, večer špatně.
Chtěl bych se zeptat, zda také pořádáte kurzy včelaření, ev. na termíny, místo atd.
Děkuji,
ať se Vám i včelkám dobře daří…
IMG_3587 (1)
Je v něm snad vše co může být
Je to námět na scénář
Touha i vášeň
Vzdělanost i prostý rozum
Rodina i její odmítnutí
Kdy už to konečně někdo natočí
IMG_3584
Pak tu máme i druhou stranu mince
Pana Smolíka
Ten sedí u computeru co vytáh svojí ženě z tašky
Na vlastní jaksi nemá a tak se holt střídají když ona spí
Ve schránce email s jakousi Litomyšlskou výzvou
Z té jde až mráz a její publikace jí dodá sil
A to si pan Smolík řekne že jí nebude publikovat
Ať si někde shnije na serverech Googlu
Šířit jen to dobré vede k aktivitě a rozvoji
Nadávat a bát se je konečná stanice
Strážní andělé maj ze strachu ulepený perutě
Věděli jste to?
Tým myslím britských vědců to prokázal hned po gravitačních vlnách na stejně úchylně přesném zařízení
Tam se ukázalo že gravitační vlny nezpůsobila srážka dvou černých těles ale dvou bílých
To jak dva od strachu ulepení andělé žuchli pánu bohu do maštale
IMG_3590
A též jsem vám chtěl říct že bych byl rád za petici proti používání synteticky vyrobené chemie ve včelích úlech obecně
To by byla panečku radost podepisovat takovou věc
A nebo se na to v rámci šíření dobré nálady vykašlem?
Co vy na to?
Pojďme si o tom trochu pomudrovat na sv. Jiří
To se sejdem dá li kloučkovic famílie ve Valkeřicích
Kde to je?
To napíše pan Smolík do následujícího postu
Ať tu nestrašej dlouhý texty
IMG_3571
Věrně pan Smolík
A děkuju za všechny Emaily co píšete
