Realita včelařova 2015

Ahoj Václave,
musel jsem Ti napsat ohledně léčení ČSV připadá mě to jako KSV(komunistické strany včelařů).Mám na zahradě čtyři včelstva,která neléčím těma chemickejma preparátama,ale samozřejmě nakoupené je mám kvůli kontrole veteriny(koupil jsem pouze Varidol) snad to stačí. Od září mě pořád otravují senilní členové ČSV jak budu léčit,čím a kde jsem vzal léčivo a včely atd.Vysvětlil jsem jim,že léčím sám a tak to zůstane a nejsem povinen se jim svěřovat.A začalo znova bombardování,že to není možné celou oblast mají na starosti a o každých včelách vědí(nevím odkud se dověděli o mě)ze svazu jsem vystoupil,ale prý až ke konci roku.Jestli neuposlechnu a odmítnu léčení aerosolem začátkem prosince,tak že mě UDAJ!!!To jen tak ve zkratce samozřejmě toho bylo daleko více a tak se chystám příští týden na veterinu,ale mám dojem že jsou spolčeni,tak nevím?
Promiň musel jsem se s někým podělit o tyto nepříjemné zážitky.
„Píp píp“ČSV!!!! a chemii,ať žije Opylaření

